Nya serviceavtalen för 2019 är äntligen klara. Det tog lite tid att justera, jag vill ju inte ta för mycket betalt eller ta för lite betalt.

Målet är att förenkla för er och för mig. Inte för att höja priserna. För många av mina kunder innebär allt det nya tvärtom en kostnadssänkning.

Trygghetspaket och klippkort upphör nu och ersätts av bronsavtal.

Varför? Klippkorten tog slut alltför snabbt och de kunderna behövde fylla på för ofta. Detta försenar allt och riskerar driften. Dessutom tar det ca 2-3 minuter att dokumentera varje åtgärd. Att hantera detta med automatik är dessvärre omöjligt. Det låga timpriset är även i längden ohållbart, idén var att sköta om åtgärder via klippkort på lediga stunder.

Brons är gratis och ni betalar endast för åtgärder som du beställer. Betalning av dessa åtgärderna sker via timbank eller på löpande timme. Ni måste dock bevaka er epost dagligen. Dvs, får ni ett email om att något måste göras, fixar ni det själv eller beställer hjälp av mig. Har ni idag Trygghetsavtal blir ni automatiskt Bronskund.

Vill ni ha prioriterad och bevakad service väljer ni ett månadsavtal som t.ex Silver eller Guld. Då hanterar jag allt och sköter om sidan, fast olika ofta beroende på hur omfattande din sida är och vilka krav ni har. I Guld, Platina och Diamant ingår dessutom 30-90 minuter assistans som kan utnyttjas fritt.

OBS! Eftersom kunder som har trygghetspaketet inte längre behöver ha klippkort, innebär Silver en kostnadssänkning för de flesta av de kunderna.

Har ni idag avtalet Ettan blir ni Guldkund. Då ingår allt från Silver, fast oftare samt 30 min fri assistans med rådgivning och hjälp. För de flesta Ettan-kunder innebär bytet till Guld ingen kostnadshöjning.

Driver ni e-handel rekommenderar jag Platina eller Diamant. Målet för de avtalen att ni inte ska förlora omsättning i butiken. Ni får 60-90 minuter assistans och med Diamant även en test-sajt där jag testar alla uppdateringar innan de går live.

Förbetalda trygghetspaket och supportavtal gäller avtalstiden ut. Klippkort kan utnyttjas tills de är slut. Vill ni byta omedelbart omvandlar jag ert saldo till timbank.

Läs mer på https://jolico.se/support/

Har du frågor? Hör av er!

Vill ni ha ett snabbt telefonsamtal om det nya bokar vi in det. Det får inte finnas missförstånd om detta.