Nya supportpriser gäller från och med idag. En del priser ligger fast, enstaka priser har höjts lite men en del har sänkts!
Varför behöver du ett supportavtal?
Ett avtal frigör tid för att driva ditt företag och du slipper oroa dig för din webbplats. Tänk på det så här – du vill lita på att din bil startar varenda morgon och är du inte bilmekaniker vill du aldrig att serva din bil själv. Ditt företag är beroende av att din webbplats fungerar och är du inte utbildad utvecklare ska du helt enkelt aldrig göra allting själv.
Många kunder har berättat att mina proaktiva supportavtal har sparat dem många timmar och gett en verklig trygghet. Allting bara funkar!
Sköter inte om webbhotellet detta?
Ditt webbhotell ansvarar för att tillhandahålla och underhålla servrar. Problem som stänger ner alla webbplatser på en server? Det löser de. Men det är allt. Webbhotellet är aldrig ansvarig för att just din webbplats är igång och de har aldrig koll på när din webbplats har upphört att fungera!
De som säljer ”Managed Hosting” får det att låta som att allt hanteras – det är fel. När det uppstår problem kan de felsöka, men att lösa problemet är ditt ansvar.
Läs mer om avtalen på https://jolico.se/support/
Nya priserna finns här https://jolico.se/prislista
0 kommentarer